Åååh så bra dag

Att vara ledig en måndag måste vara bland det bästa som finns, right? Dagen har tillbringats med underbara vänner; Emmy och jag har plockat svamp, fikat i skogen, bakat svamppaj, ätit pizza, fikat med Erika och sen var jag hos Helen & Peter en sväng på kvällen också. En riktig tjockisdag ja, men det kan man ha ibland!

Nu ska jag hoppa i säng för imorgon smäller det, faddermiddag för våra vackra reccar!

Och Majo, mobilen är härmed döpt till Charlie.

Sjörövarfaddrarna; Emmy, Ymke, Thomas, Erika och jag. Kristin är inte med, hon var för snabb (försenad då....).

Kommentarer
Postat av: Tootiki

SV: Nej, men man får typ äta och dricka så mycket man vill och sen får man en fikabiljett att använda när man vill. Tror att det kanske är betalt på typ Tages, men jag är absolut inte säker. Jättefint namn på mobilen tycker jag!

Postat av: majo

Jä! mitt namn!

2010-09-21 @ 17:58:14
Din egen bloggadress/URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback