Rambler x 2

I söndags, efter RM, åkte jag till Rambler också. Tänkte först strunta i att rida men oj vad glad jag är att jag inte gjorde det! Red på banan en stund, Rambler var pigg (!) och suuuuperfin! Red mest lite volter och övergångar, blev lite galopp också. Ville inte sluta rida men eftersom han knappt är igång så red jag kanske en kvart bara.

I måndags var jag också hos Rambler, red lite dressyr i hagen då. Jättepigg & fräsch häst då med, går i form så fort man tar tyglarna och har massa egen bjudning. Weird, men jag klagar knappast!

Ful mobilbild på finpojken som jag tog igår.

Kommentarer
Postat av: Tootiki

Gud vad kul :D:D ungefär som på dressyrbanan i somras eller?


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback