Har jag berättat...

att jag vill - tävla igen, helst imorgon.
att jag har - svårt att vara seriös alldeles för ofta.
att jag lyssnar mycket på - Kent och biologiföreläsare.
att jag funderar på - hur jag ska klara den här månaden med så här lite pengar.
att jag pratar – alldeles för mycket ibland.
att jag inte gillar – när folk tror att det är upp till andra att göra dem lyckliga.
att min första riktiga kyss – var väldigt oseriös.
att jag avskyr när folk snackar - om saker de tror de vet något om.
att kärlek är – väldigt sällsynt, förutom kärleken till vänner.
att jag gillar – tacos och sjörövare.
att jag alltid kommer att – sträva efter att bli bättre på allt jag gör.
att sist jag grät var – när jag var riktigt jävla uppgiven när jag red Aghera.
att min mobiltelefon är – en avdankad sjörövar-lur.
att när jag vaknar på morgonen – är jag seg som fan.
att innan jag går och lägger mig – brukar jag duscha och borsta tänderna.
att idag har jag – skrivit tenta (och hittat på hälften av svaren), misslyckats med att köpa Marabou Vintervit och tränat styrkemedel.
att jag just nu tänker på - att jag inte känner för att lyssna på Coldplay nu.
att i kväll ska jag – inte göra något vettigt alls.
att i morgon kommer jag – vara hos Helen.
att jag hoppas – på en riktig vinter med mycket snö.
att jag verkligen vill - att jag klarade den här tentan.

 

Mamma och en dryg farbror Boll.


Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha bilden ;D

Postat av: Tootiki

Bilden är typ perfekt sammanfattning av Bollens manér den dagen :p.



Har jag berättat...

att jag har- dig väldigt varmt om hjärtat

2010-10-19 @ 07:47:44
Din egen bloggadress/URL: http://kaizahl.blogg.se/
Postat av: majo

Det kommer typ bli den kallaste vintern på 100 år eller så har jag hört. men det kan ju vara fel. Och du, ska det inte vara tre punkter inna varje att för att visa att du fortsätter på rubriken liksom?

2010-10-19 @ 18:17:42
Din egen bloggadress/URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback