Bara för att

Nämn något som gjorde dig glad igår: Film/myskväll med fina vänner
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Var och handlade mat
Det sista du sa högt: Tack så mycket
Det senaste någon sa till dig: 119 kronor tack
Vad har du druckit idag: inget tror jag... illa
Vad var det senaste du åt: en mandarin
Vad var det senaste du köpte: mat
Vad är det för färg på din ytterdörr: röd
Vad är det för väder hos dig nu: grått och kallt som fan
Godaste glassmaken: yoghurt och citronsorbet
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej inte direkt
Sover du tungt: Jag tror det
Drömmer du mardrömmar: Typ aldrig
Favoritklädsel: leggings med nån fin tunika/topp/klänning, converse och en snygg sjal
Favoritlåt just nu: Oh No! - Marina and the Diamonds
Vad ser du om du tittar till höger: min cd-spelare och en vägg
Vad gör dig glad just nu: Träning ikväll I guess
Vad ska du göra härnäst: fixa nåt att äta
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Varken glad eller sur eller ledsen
Favoritgodis: Dumle snacks
Kläder just nu: leggings, långt linne & skjorta. och fårskinnstofflor!
Hur många kuddar sover du med: två
Spelar du något instrument: Nej tyvärr
Morgon eller nattmänniska: Natt skulle jag tro
Vad är viktigast för dig: Att må bra
Är du kittlig: Jo... på ett hemligt ställe
Snarkar du: haha ibland
Stjärntecken: Skorpion
Äckligaste insekten: flugor & getingar
Stökigt eller välstädat: Välstädat är att föredra men det händer aldrig nästan
Längtar du mest efter just nu: Lördag (jägerfest), onsdag (kryssning), min födelsedag, nästa tävling, JUL mm


Frida, jag & någon random kille på People för 2 år sen.. haha.

Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha DEN otroligt snygga bilden :P

ps, killen är ju ganska sådär blygt söt ju. hahhaa

Postat av: Myaraq

åååh fårskinnstofflor!!

2010-10-20 @ 19:36:56
Din egen bloggadress/URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Tootiki

I know your secret place ;)

2010-10-21 @ 07:56:29
Din egen bloggadress/URL: http://kaizahl.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback