Velocity

Syrran och jag har varit ute och sprungit. Hon är bäst att springa med, det är lättare att pusha henne på något sätt, och hon pushar mig. På ett bra sätt. Idag sprang vi 5 km, det kändes väldigt lätt och det gick fort också. Den sträckan klarade vi på 25 minuter. Det känns som en rimlig tid att ha som mål på Blodomloppet (som också är 5 km)! Förra året var målet att springa på mindre än en halvtimme, tror vi sprang på 33 minuter då. Så det ska nog gå att springa på under 25 minuter i år. Längtar redan efter den goda picknicken efteråt ;)

Ja, jag föddes hungrig. Kommer nog dö hungrig med. "Food, my favourite dish" som en vis man sade en gång i tiden.


Efter Blodomloppet förra året. Snygg, javisst!

Kommentarer
Postat av: Astrid

mitt mål är att inte dö...?

2010-05-05 @ 10:14:47
Postat av: majo

Var det inte en av pappas jobbarkompisar som sa det..?

Postat av: Arne

Det är mammas visa ord!

2010-05-05 @ 20:01:57

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback