Tävling 1

I helgen ska jag/var jag med på två tävlingar. Idag var det alltså tävling 1, utställning, agility och precision med Elin och hennes shettisar Mille och Armani.

Utställningen gick sådär, Armani fick bara 35 p men han är ju ganska liten än så länge så han växer väl till sig! Mille gjorde sin bästa utställning någonsin, han fick 38 p vilket innebär att han kan få något slags bruksdiplom för prestation, så det var kul!

Agilityn var rolig att se på men det gick väl sådär... Elin hade lite bråttom och Mille ville helst inte gå igenom vatten, däck och sånt. Precisionen gick lite bättre, en väldig fart men en rivning - men tiden räckte ändå till en tredjeplats. Duktiga alltså!

Nu är jag slut och färdig, stekt och grillad. Ska hoppa (släpa mig in) i duschen och sen cykla iväg till Ast så vi kan lata oss tillsammans.


Mille på tävling, bilden från april i år.

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback