Störda drömmar

Alltså, det här med att bloggare är de nya kändisarna... jag gillar't inte. Jag har drömt om bloggare TRE nätter på en vecka nu. Det är fan inte okej!

Först drömmer jag att jag och Spiderchick står vid busshållplatsen vid BMC med hennes bäbis. Hon har gjort bruna slingor, är mycket kortare än jag trodde och vi är typ bästisar (?). Sen drömmer jag att jag är hemma hos Kenza som bor i en lägenhet i Engelska parken. Hennes lägenhet är jätteful, förutom i ett rum där hon har likadana tapeter som jag. Några nätter senare drömmer jag exakt samma dröm som innan, den med Spiderchick. Jag menar... say what?!

Har bloggandet gått överstyr?


En av drömbrudarna, Spajder.
Bildkälla.

Kommentarer
Postat av: ast

hon är KOOOOOOOL, that's why!

2010-05-17 @ 16:28:32
Postat av: frida

hahah! du har sköna drömmar ibland!!:D

Postat av: Arne

Hahaha! Spajder är töff

2010-05-17 @ 20:49:29

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback