Perfekt dag... typ

Den här dagen minus pluggångesten är verkligen den perfekta söndagen!

Spexet var grymt roligt, alla var så duktiga! Synd att sista föreställningen var idag, annars hade jag gärna gått en gång till. Varför är man alltid så dum och går sista dagen? Inte bra!

Efter spexet åkte jag och Anna till Astrid för barnkalas. Vi åt glass med fem sorters sås, sju sorters strössel och sånt där som hör till. Sedan låg vi i gräset och hade det bra tills jag var tvungen att åka hem, farmor och min familj skulle komma och kika på lägenheten (ja framförallt farmor då). Vi åt en massa mat (jag har ätit glass TRE gånger idag, illa!) och nu är jag all alone i en väldigt välstädad lägenhet. Nu är det alltså plugg som gäller, för imorn klockan 9 ska jag befinna mig på Gimogatan och skriva näst sista kemitentan.

Uääh jag vill döda kemi men nu är det snart slut, nästan tre veckor tills det är tenta igen. Jippi!


Eh. Ja det är pingviner på bilden.

Kommentarer
Postat av: Astrid

varför gör man så vidriga saker på gimogatan? man kör upp där också. vidrigt. är nog för att gimo är vidrigt.

2010-05-16 @ 23:19:13
Postat av: Arne

Söta!

2010-05-17 @ 20:38:41

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback