Kryssning = dålig idé

Usch min hals gör ont, min röst är nästan borta och jag har ont i huvudet :(

Om man redan är lite sjuk är det en dålig idé att festa loss med en massa andra idioter som också är sjuka. Hoppas inte att Emelie smittar mig, lunginflammation känns inte som någon bra idé. Snacka om att förstöra sommaren ännu mer isåfall!

Iallafall, kryssningen var GRYMT rolig. Som vanligt med KGB alltså!

Nu är jag nästintill pank, jag ska försöka hålla hårt i slantarna resten av månaden alltså. Hur nu det ska gå till?

Kommentarer
Postat av: Astrid

det ska inte gå alls. men OM vi går ut på onsdag tänker jag ta't lugnt. = spara pengar.

2010-05-09 @ 18:25:26
Postat av: Frida James

Sv: ja haha! :D men han har ju kropp för hoppning, så han kan hoppa högt egentligen!


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback