Irritationsmoment

Visst är det underligt hur mycket man kan störa sig på under en kortkort cykeltur? Det tar säkert SJU minuter att cykla från mig till Ångström, jag menar seriously..? Hur många knäppisar finns det?
*En tant som plingar nonstop tills man har flyttat på sig, fast vägen är för smal
*En tjej som cyklar på en
*En kille som ser arg ut för att man cyklar om honom
*Tusen barn/tonåringar som springer ut framför en på cykelvägen så fort de har gått av bussen (det här irritationsmomentet räknas 1000 gånger)
*Rödljus
*Ambulanser som INTE har bråttom men ändå ska ha företräde
*GRUS ÖVERALLT
*Folk som cyklar/går på fel sida för att det ligger grus på vägen, utom på en tio centimeter smal remsa där alla vill gå/cykla

Jag menar... SERIOUSLY?! Ska det vara såhär när man har bråttom till skolan? Vem ska jag ringa och klaga för? Statsministern?


Kommentarer
Postat av: Astrid

faktiskt, SERIOUSLY

hata grus.

2010-05-04 @ 11:47:46
Postat av: Tootiki

Helt klart SERIOuSLY.

Fast jag gillar när killar blir sura när man cyklar om dem :P

Postat av: Arne

Haha :)

2010-05-04 @ 17:56:55

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback