Dagen i ända

Nu har jag studerat kemins fantastiska värld dagen i ända. Endast en liten paus tog jag för att promenera till stallet och utfordra fålen min.

Okej.

Det där var inte helt sant.

Men ganska duktigt har jag pluggat! Jag har lärt mig om orbitaler, Newmanprojektioner, sp3-hybrider och cyklohexanringar. Nu ska jag ut och springa en runda, sen blir det sängen tror jag.

Imorgon väntar spex, födelsedagsfika hos Astrid och mer plugg. Hoppas på fint väder då med!


Överspeedad. Året var 2007.

Kommentarer
Postat av: Astrid

så ska du vara på skiva!!

2010-05-15 @ 23:43:49
Postat av: Hanna

Orbitaler, vad kul! :P

2010-05-17 @ 21:25:14

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback