Åland here we come!

IDAG är det kryssning med alla som ska vara faddrar på nollningen i höst. Det är alltså de roligaste människorna i KGB, så det kommer bli awesome!! Förra gången var grymt, den här gången blir nog minst lika bra.

Men först ska jag och mamma ut och shoppa. Vet inte än om det blir stan eller ikea, men båda är kul så det spelar ingen större roll för mig. Återkommer imorn med shopping- och kryssningsrapport.


Hittade ingen bild från förra kryssningen så jag bjuder på en bild på mössen när de var jättesmå!

Kommentarer
Postat av: frida

kewl! min syrra ska också till åland idag :P

Postat av: Arne

ÅÅÅÅH MARSVINEN JAG DÖR AVLIDER FÖRGÖRS, TYP!

2010-05-07 @ 15:43:39
Postat av: majo

men du, är de inte små fortfarande?

2010-05-07 @ 16:58:21
Din egen bloggadress/URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback