Vålnaden talar

Idag kommer jag bli kulturell, stark som en björn och hästtokig. Och förhoppningsvis mätt på godis eller glass eller chips. Och förhoppningsvis få mitt sjukt sega internet fixat.

Jag och syrran ska alltså gå på vernissage av en fotoutställning, det är en vi känner som har tagit bilderna så det ska bli kul att se! Efter det blir det träning, skivstång med Anna och syrran. Hoppas jag överlever! Sen... *trumvirvel* ...ska jag till stallet! Är lite arg på mig själv för att jag inte gick upp vid 9 och åkte till stallet då, men det var bra skönt att sova ut! Jag kom ju hem vid 12 igår efter spelkvällen hos Kristin (som var jättelyckad, Kristin och jag vann stort i ett spel!) och när jag hade kommit hem så var jag såklart tvungen att kolla klart på Housewives.

Hoppas att comhem-killen ringer snart. Det är inte långt kvar tills jag lackar ur på mitt sega internet, det ska vara 10 Mbit, men när jag är hemma hos mina föräldrar (som har 2 Mbit) går det snabbare. Kul när man betalar sjukt mycket pengar!!

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback