Shopaholic

Nu är jag tillbaka från stan, två klänningar och en sjal rikare! Egentligen har jag inte råd att shoppa, för min chef glömde betala ut min lön förra månaden, men men... Jag har iallafall pratat med honom och han skulle kolla om jag kunde få den tidigare. Hoppas det!

Nu sitter jag inne på Tradera, jag följer Astrids råd om att det finns billiga smycken där... och det gör det! Men nu har jag bjudit på så många att det snart inte är billigt längre. Men det finns så himla många fina berlocker till mitt armband!


Ungefär så ser armbandet ut!

Kommentarer
Postat av: Arne

BILDER vafan :)

2010-03-30 @ 17:59:03
Postat av: frida

jag vill också ha bilder!! FIXA


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback