Pluggis/sommarplaner

Nu har jag och Kristin pluggat så duktigt att vi förtjänar en paus. En paus ungefär till nästa tenta. Nu är jag hemma och tänkte göra pyttipanna, sen vore det inte helt fel att gå och lägga sig. För en gångs skulle känner jag mig rätt väl förberedd för tentan, vilket är mycket mer än vad jag gjorde innan förra tentan, och den gick ju rätt bra.

Nu sitter jag och Frida och planerar hästsommaren - den kommer bli grym! Så länge Rambler håller sig frisk, vill säga. Jag hoppas på fälttävlans/träningsläger i Enköping, lokala tävlingar och en massa härliga uteritter! Även Falsterbo vill (SKA) vi hinna med. Jag ska jobba häcken av mig innan så jag kan shoppa loss på riktigt!


Jag & d-ponnyn Santos hoppar terräng på Baståsen, sommar 2006.


Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback