No sound but the wind

Åh vad jag älskar att våren verkligen är på väg nu! Det har varit sol och plusgrader på dagarna flera dagar i rad nu, det börjar till och med synas små plättar torr asfalt här och var nu. Torr asfalt är mitt bästa vårtecken!

Solen, tentaresultatet, kompisarna, stallet och min familj gjorde min dag idag - det blev en riktigt bra dag!

Nu sitter jag och lyssnar på The Editors och orkar inte riktigt gå och lägga mig än, men det är nog dags ändå - imorgon blir en ny dag med kompisar, plugg, träning och förhoppningsvis sol!

(fan, det här inlägget blev riktigt gay... men whatevva, long hair - don't care!)

Kommentarer
Postat av: ast

dina basta kompisar sager att du ar BLOND OCH SNYGG. eller? heh. forlat for att jag ruinerar dig. :*

2010-03-11 @ 08:17:47

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback