Långmåndagen

Min långhelg gick jag sådär, hann tyvärr inte med allt jag ville men lägenheten är ren och fin igen. Man kan se vilken färg golvet är, om det förklarar hur det såg ut innan. Sopa - check. Lägga in kläder i garderoben - check. Tvätta - check. Diska - check. Handla - en annan dag kanske... Ringa comhem - samma där (jag hatar att ringa, om det inte är för jobbet. då kan jag ringa vem som helst). Stallet gick det också sådär med, jag var där i säkert en kvart nån gång efter 21-tiden. Illa...

Det blev iallafall presenter till syrran när jag var nere på stan en sväng, och Ben & Jerry's fick följa med hem också. Vanilla Toffee Crunch, mmm... Det var därför jag åt hos mina föräldrar, för att kompensera för att jag köpte den dyra glassen.

Nu börjar det här spåra... Jag ska kolla klart på Private Practice, sen blir det sängen. Imorgon blir en lång dag med föreläsning, lab och sen 90 minuters boxning med Anna. G'night!

Kommentarer
Postat av: Frida James

svar; hon har alltid varit det när jag har ridit .. ;)


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback