Halvdöd hurtis

Idag var jag iväg en sväng till Sporren, för en fågel viskade i mitt öra att de har 20% på alla schabrak. Men jag hittade inget som jag verkligen ville ha, så jag åkte hem tomhänt. Duktigt va? Såg däremot ett gaaaalet snyggt fleecetäcke som jag har velat ha länge, men det kostar tusen spänn så det känns lite motigt... Kanske när jag är rik, nån gång i framtiden då.

Täcket.

Sen var jag i skolan kanske två timmar och pluggade lite med Rebecca, vi fick sådär lagom mycket gjort men det var bättre än inget såklart. Efter skolan blev det träning med mamma, vi gick på spinning, men efter passet kände vi oss hurtiga och smet in en halvtimme på intensivjympan. Jobbigt som fan!! Nu är jag slut som människa, så jag ska ta och baka mig den i bloggvärlden omtalade vita kladdkakan. Återkommer med recension!

Kommentarer
Postat av: Elin

Gillar verkligen sånna där täcken :)


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback