Choklad x 2

Nu är jag hemma hos mina föräldrar, har varit och fikat på stan med syrrorna. Man behöver lite kvalitetstid med dem nu när jag inte träffar dem lika ofta. Det blev en varm choklad med grädde på Café Linné, gott och värt, för jag betalade med en 50-lapp och fick tillbaka växel som om jag hade betalat med en hundring. Så den chokladen fick jag gratis, och tjänade dessutom 18 kronor på den. Så då tyckte jag att jag hade förtjänat en liten godsak.


Jag vet inte om den är ny, har inte sett den förut iallafall. Yoghurt- och hallonsmak, grymt god!

Nu blir det att kika på ett avsnitt av Private Practice, sen sticker jag till ridningen.

Kommentarer
Postat av: frida

den där hallonchokladen var helt okej, men chokladsmaken försvann och togs upp av hallonen, så det är inte min favorit :P

Postat av: Hoppbloggen

Har faktiskt inte smakat den "nya" chokladen men jag är lite lur. Du verkar gilla den, skulle du rekommendera den eller den

2010-03-16 @ 13:24:14
Din egen bloggadress/URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback