Kokt kräfta

Det känns som om jag har pluggat hela dagen lång men det har jag verkligen inte. Sammanlagt två timmar kanske.. Illa! Måste ta tag i det nu alltså, men det känns segt eftersom jag har suttit i solen rätt länge och blivit lite bränd men framförallt jättetrött. Men men, nu tror jag att jag ska sticka från datorn och börja plugga, och samtidigt göra en pubertetande lillasyster nöjd. Jag snodde nämligen datorn från henne för att skriva ut två övningstentor... Dags att sätta igång att banka in aminosyrorna i huvudet alltså. Är på god väg iallafall! Älskar att jag har bra minne.


Fina pojken & jag förra sommaren. Han släpptes på bete idag! Hoppas han kan vila sig frisk iallafall.

Kommentarer
Postat av: Astrid

vad är kodspråk? har jag skrivit kodspråk nu igen? eller va? btw är dina shorts snygga. hoppas rambler kan återhämta sig efter mina övergrepp också!

2010-06-02 @ 21:55:10
Postat av: Astrid

nej men tusans bananer, mina övervakningskameror har havererat helt! fel grå kofta och grejer. förlåt! jag ska bli en bättre stalker. ikväll!!!!!!!!

2010-06-04 @ 12:35:12
Postat av: Warnmark -fotoblogg

Sv; Vad roligt att höra :)


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback