I Magaluf!

Nu ar vi i Magaluf och nej, jag kan inte lata bli att blogga. Men idag regnar det och ar allmant daligt vader sa da ar det okej (?). Hittills har vi haft bra vader, lite moln da och da men mestadels sol och hela tiden varmt och skont! Vi har legat pa stranden som bleka valar (jag iallafall), badat, shoppat i Palma (sjukt bra shopping, typ battre an Uppsala!), varit ute och festat och atit god mat pa olika restauranger (har inte atit pizza en enda gang.. daremot sjukt god paella!).

Sa forutom att det regnar just nu gar det ingen nod pa oss! Ikvall blir det forsta fotbollsmatchen i VM pa nagon bar :)

Och glom inte att kolla in Kobloggen - kolaget.blogg.se!

Kommentarer
Postat av: Frida James

vad kul och sköönt det låter :)

Postat av: Astrid

aaah ni hade redan shoppat i palma. whatever! :D men fotboll låter najs. puss. :)

2010-06-11 @ 20:47:57
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-15 @ 22:40:47
Din egen bloggadress/URL: http://millahoman.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback