Hemma!

Jag är hemma och jag hatar't!!! Ville verkligen inte lämna underbara Magaluf även om jag har saknat min säng. När jag har vilat upp mig några dagar kommer jag att vara redo att åka igen, jag lovar.

Dagen & hemresan var hemsk iallafall - upp tidigt är aldrig kul, ännu värre när man kommer till flygplatsen och får reda på att franskjävlarna strejkar så planet är TRE timmar försenat!! Det var det tråkigaste, onödigast och jobbigaste timmarna i mitt liv tror jag - fyfaaaaaaan vad onödigt att gå upp tidigt för att sitta och vänta i hundra år. På planet var det tre små barn som turades om att skrika i skift. Gulligt.

Nu ska jag iallafall packa upp och sen packa ned några småsaker i en väska för imorn åker jag iväg igen, denna gång till Gotland. Jag har ätit en panpizza, blivit ombedd att jobba imorgon och läst 291 blogginlägg så nu är jag segare än seg.

Vi hörs igen med bilder å grejer på fredag/lördag! PUSS & SÅNT!

Kommentarer
Postat av: Frida James

haha åhh :/ jag hatar att vänta på flygplatser.. Man har ju inget att göra liksom.. :O

Postat av: Tootiki

flyplatser i Paris är grejjer det...fast det var ju obamas fel att vi fick sitta där i åtta timmar. Saknat dig massor!

2010-06-16 @ 12:43:57
Din egen bloggadress/URL: http://kaizahl.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback