Blodomloppet

Blodomloppet 2010 avklarat! Smockat med folk, så jag fick inte riktigt in något flyt men det kändes ok iallafall, utom en halv kilometer i mitten när jag fick fett med håll och ont i axeln. Det släppte som tur var, och vi kom i mål allihopa på bra tider! Jag vet inte exakt vad jag hade för tid eller tempo eftersom min j*vla !/%(€%#)/%" Nike+iPod inte ville funka, men tror att jag sprang under 30 minuter iallafall. Under 25 är tveksamt, eftersom man var tvungen att sicksacka mellan folk som inte kunde skillnaden på höger och vänster.


Jag, min otroligt fula tumme och medalj + tröja (förra året var den lila, nu är den orange - snygga färger alltså... inte!)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du sprang på 28.53. Två sekunder långsammare än mig!

2010-06-02 @ 16:13:25

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback