Bilder från Magaluf

Bilderna från Mallis finns nu på facebook, så in och kommentera! (Utgår från att alla som läser bloggen har mig som FB-vän)

Men jag tänkte ändå lägga ut en liten historia med bilder från resan, men det får bli senare idag för nu måste jag cykla iväg till ridklubben för ett projektmöte.

Hittills idag har jag städat, duschat, handlar och så var mormor, morfar & syrran här och åt lunch. Har även hunnit kolla på säsongsavslutningen av Glee (efter, ja) och HERREGUD vad bra det var! Jag grät på allvar flera gånger. Jag hatar att jag är så blödig, men fan det är ju så bra!!


BÄST (okej, efter Grey's Anatomy då..)

Kommentarer
Postat av: Smultrone

sv: Ja, jag har också gått och väntat på att en hästblogg ska dyka upp där, men inte trodde jag för allt i världen att det skulle vara ett inlägg från min blogg :D Helt underbara hästar var det!


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback