Rolig dag.. eller?

Jobbet var lugnt och skönt, så lugnt att jag hann läsa ut två böcker (okej, jag hade börjat lite i båda). Nu har jag dock inget att läsa imorn... Så antingen får det bli fint väder eller så får jag svänga in på Pocket Shop innan jobbet imorn. Jag röstar på regn! Det blir så lugnt och skönt då, och gräset behöver verkligen vattnas.

Om jag inte hinner köpa nån kul bok (dvs True Blood) så får jag väl ta med min Ridsport eller nån annan kul hästtidning som jag tog på Falsterbo men inte hunnit läsa. Vore tråkigt, verkligen.. haha!

Kommentarer
Postat av: Tootiki

True blood böckerna är bäst!

Postat av: Tootiki

SV: Ja, jag måste ta mig i kragen igen. En bunad är en norsk folkdräkt. Ser olika ut från olika regioner då. En bunad kostar typ 20 000 spänn :S

2010-07-21 @ 08:58:51
Din egen bloggadress/URL: http://kaizahl.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback