Lat tjej

Usch för att vara lat, kunde jag inte fått födas som en morgonpigg hurtbulle? Jag hade tänkt hinna göra lasagne och sen sticka ut och springa, alternativt åka till Jolly och rida, men nu blev jag så seg så nu hinner jag inget av det (ska jobba lite senare).

Kul att det är söndag och lantisbussarna bara går varannan timme... Så nu får jag en chans att vara lite hurtig ändå. OM det inte regnar vid 12-tiden så cyklar jag till jobbet (18 km). Det vore faktiskt lite skönt att cykla, jag har lånat syrrans hörlurar nu så jag slipper vara utan musik iallafall. Men om det ösregnar får det nog bli bussen.

Usch vilket rörigt inlägg det här blev. Iallafall, på fredag (efter sex dagar med jobb) ska jag och Tora gå på bio och se Inception. Det ska bli sjukt najs!


Minst såhär bitter är jag just nu.

Kommentarer
Postat av: Astrid

fiiiiin klenning.

2010-07-18 @ 10:49:18
Postat av: Tootiki

Morgonpigg är jag men hurtbulle? Nja, det kan diskuteras. Jättesnygg klänning, såg asmånga som hade sån i Göteborg.

2010-07-19 @ 11:53:18

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback