Inception

Halsontet har inte blivit bättre av att gå på bio - humöret däremot steg en hel del!

Inception var grym! Bästa filmen sen Inglorious Basterds, helt klart. Den slog Eclipse med hästlängder. Leo (DiCaprio) var riktigt bra, och Ellen Page också (även om jag var tvungen att koncentrera mig på att hon var någon annan än Juno i början av filmen). Bäst var nog ändå söta Joseph Gordon-Levitt, som jag mest kände igen från (500) Days of Summer - hans karaktär Arthur var både söt, smart och rolig. Filmen var spännande men på en lagom nivå, drömvärlden (hus som rasar, speglar som krossas, städer som vänds uppochner) var riktigt bra gjord och musiken fick en hela tiden i rätt stämning. Gå och se den här filmen!!!


Joseph Gordon-Levitt med ett gäng drömmare på golvet.

Kommentarer
Postat av: Tootiki

Ja, Ellen Page är ju nästan alltid bra. Fast för min del fick jag sitta och koncentrera mig på att Arthur inte var en smalare Heath Ledger. Gillade nog också hans rollkaraktär bäst :)

2010-07-24 @ 08:22:50

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback