Eclipse

Igår kväll var jag och Tora på bio och såg Eclipse. Guuud vad skönt att vi inte gick på premiären, förra året när New Moon hade premiär gick vi ju på Twilight/New Moon-kväll och då var det bara en massa skrikande fjortisar där. Det var riktigt skönt att slippa! Filmen var över förväntan, mycket bättre än New Moon. Vissa delar var riktigt bra, vissa delar var överdrivet långdragna och larviga. Vissa skådespelare gjorde väldigt bra ifrån sig medan vissa andra är löjligt oengagerade. Men iallafall, det är ett måste att se den här filmen. Tycker jag.


Och lite random - en bild på mig & Jolly.

Kommentarer
Postat av: Frida James

bra, då ska nog jag också se den :P



sööt!

Postat av: Arne

De romantiska scenerna (iaf med Edward) var trista, och Bella var dålig. Allt annnat var bra :)

2010-07-09 @ 17:46:55
Postat av: warnmark -vinn ett schabrak från Tattini

Sv; Ajjamen, det hade jag. Haha

2010-07-10 @ 09:44:08
Din egen bloggadress/URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Tootiki

Snygg tjej och Snygg häst :)

Hade en bra kväll btw!

2010-07-10 @ 23:24:37
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Taack :)

2010-07-12 @ 20:48:10
Din egen bloggadress/URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: warnmark -vinn ett schabrak från Tattini

Sv; Tack så jättemycket :)

Jaa, maten var verkligen jättedålig och jag har inte hört någon som har tyckt att den har varit bra :O

2010-07-12 @ 21:01:20
Din egen bloggadress/URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Astrid

lite info - i kroatien var vi på premiären (några dagar efter sverige alltså) och där var fördelningen ungefär 40/60 och medelåldern 26. cp va!?!? :D

2010-07-14 @ 11:42:04

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback