Ridtur

För första gången på mer än en månad tog jag en efterlängtad ridtur på Skrambler igen! Red en sväng barbacka i Vårdsätra med syrran & Besten, och vad mysigt det var! Red med kimblewicket för att jag var rädd att han skulle vara för pigg annars, men han använde energin till att jobba med hela kroppen, och han var riktigt fin i formen. Red lite öppnor åt båda håll, och då lossnade han riktigt bra. Det var superkul! Jag vet inte om han har vilat sig i form nu när han varit halt, eller om det var för att jag hade back on track-täcke på honom en stund innan ridturen. Riktigt mysigt var det iallafall!

Jag & snyggo i somras

Kommentarer
Postat av: Frida James

å så sköj!!


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback