Random

Sitter och försöker plugga. Jag har glömt både hur man pluggar och hur PCR, kloning och tillverkning av cDNA går till tror jag. Känns finfint eftersom jag är så jävla trött att jag inte kan läsa en rad utan att glömma den.

Jag har verkligen haft en bra dag alltså, kom också på att jag hade glömt att tacka ja till kemikurserna så jag måste ringa kursadministratören imorn bitti inför uppropet på onsdag. Toppen...!

För att liva upp det hela kommer jag med en liten livsbetraktelse: det är lättare att vara miljonär i Sverige än i många andra EU-länder. I Holland till exempel måste man ha tio gånger mer pengar för att man ska kunna kalla sig miljonär, men man är ändå rikare än en svensk miljonär med lika många miljoner. Tänk då typ en polsk miljonär, det skulle kunna vara min pappa om vi bodde där?

Kommentarer
Postat av: Tootiki

Haha, hade du inte anmält dej ändå? :P

2010-01-12 @ 08:11:48

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback