Memories fade

Sitter och kollar på gamla bilder på Vanessa och tänkte på att jag saknade henne - men kom samtidigt på att jag nästan har glömt hur det var när vi hade henne. Jag minns inte särskilt mycket av vardagspyssel, ridpass eller ens tävlingar. Det är klart jag minns i stora drag... men det är ändå en jäkla massa som inte finns kvar i minnet. Sorgligt :'(


Jag och sötnosen, vår andra dag tillsammans

Dressyrpass i juli 2007

Finaste tjejen

Sommar -07

Vår 2008

Oj vad lyckliga vi var den dagen! Första tävlingen, september 2007.

Världens finaste!

Kommentarer
Postat av: Frida James

naw, jag saknar världens bästa och snällaste prinsessa!!

Postat av: Arne

Naw, prinsessa :')

2010-01-18 @ 09:01:59
Postat av: Astrid

prinsessa fin. dendär bilden jag skulle skicka är dock på din prins. han fånler. söt. :)

2010-01-18 @ 19:29:25
Postat av: Frida James

svar: jatcak det vill jag :) langa hit koderna!

2010-01-18 @ 20:50:15
Din egen bloggadress/URL: http://frajdolajnien.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback