Typiskt min otur

Imorse var jag för ovanlighetens skull i tid till skolan - trodde jag. Skulle in i cykelförrådet och hämta cykeln, men när jag ska ut lyckas jag inte öppna dörren för låset är så trögt. Stod och försökte i flera minuter, till slut fick jag hoppa ut genom fönstret och låsa upp utifrån med nyckeln. Snacka om förstörd morgon!!

Att min nya kurs dessutom verkar bli den längsta två-och-en-halvs-veckorskursen nånsin gjorde inte dagen bättre. Sen skyndade jag mig hem iallafall för att laga mat åt två kompisar som kom på besök. Och vilka snälla kompisar sen! Båda hade ätit hemma innan FAST vi hade bestämt att vi skulle äta hos mig. Verkligen snällt!

Sen gick vi ner på stan en sväng där det fanns sjukt mycket fina kläder. Ge mig pengar NUUUU tack!

(kompisarna var Hanna och Tora, om någon känner sig manad att sticka hem till dem och klå upp dem - kontakta mig!)

Kommentarer
Postat av: S O F I A B J Ö R K

Läs om en nyttig dressyrövning på min blogg!

Passar jättebra till stela och sega hästar för att få dem mer böjbara och mer framåtbjudning!

Läs och säg vad du tycker ;)



http://sofiaelinab.blogg.se

2010-02-26 @ 22:17:22
Din egen bloggadress/URL: http://sofiaelinab.blogg.se/
Postat av: Tootiki

Jag har jättedåligt samvete :'(

Fast du vick ju iallall lite mera till matlåda över. Nästa gång ska jag äta dubbelt så mycket istället!

2010-02-27 @ 08:09:35

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback