Musik i mitt hjärta

Lyssnar på Regina Spektor - The Call och tänker tillbaka på Teneriffaveckan, som är ganska exakt ett år sen. Åh vad jag vill tillbaka! Det är så underbart med musik, om man spelar en låt mycket ett tag så kopplar man den till ett ställe, eller vad man gjorde när man lyssnade på den. Coldplays album Viva la Vida påminner mig om Twiligtböckerna, eftersom den skivan spelades på repeat samtidigt som böckerna sträcklästes förra vintern.

Iallafall, ett musiktips som kanske kommer påminna mig om kemitentaplugg eller nåt annar obehagligt inom kort:
Regina Spektors nya album Far. Sjuuukt bra!

Nu kanske min paj är klar. Ska kolla! Tschüss.

Kommentarer
Postat av: Astrid

ta fram kameran så får du revansch ikväll, jag lovar att göra mina fulaste miner :)

2010-02-19 @ 18:09:41

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback