Here comes the nerd

Det gick inte att logga in på bloggen på hela kvällen igår, så det blir ett nördinlägg nu istället. Jag är två sorters nörd, hästnörd och naturnörd, men det blir inte så kul att läsa ett nördigt inlägg om naturvetenskap så det får bli ett om hästar istället - självklart om utrustning.

Detta är vad jag verkligen vill ha!

Schockemöhle Coach Logo schabrak - väljer mellan det bruna och det lattefärgade, även om de andra är riktigt fina också.


Träns från Hööks - helst i brunt men det blir nog ett svart, beror på färgen på nya sadeln.


Kingslandjacka - antingen röd eller klassisk svart. Klicka för större bild!


Benskydd från John Whitaker. Klicka för större bild!


Schabrak + luva - Glen Gordon


Täcke Rambo/Horseware Newmarket

Kommentarer
Postat av: Astrid

1. åååh kuddar!

2. åååh en häst!

3. åååh en varm sak man kan ha på sig!

4. åååh eh benskydd? kan jag inte tolka till nåt skönt. tyvärr.

5. åååh mer kudde!

6. åååh varm filt till mig!

2010-02-16 @ 19:48:25

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback