En hälsning från Pancakes

Pancakes sitter i mitt knä och darrar, men jag vet att hon egentligen helst vill blogga så hon får väl det då.

eaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaae%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%HHHHHHHHHHHHH

Sen började hon snacka med Flapjacks och visa tecken på självmordsförsök (dvs försöka hoppa ner från fåtöljen) så då fick det räcka. Nu sitter hon i min nacke med sina små klor, inte jätteskönt.

Idag har jag iallafall varit i skolan och i stallet, red ut en sväng med min fina pålle och avslutade med lite skrittjobb i paddocken. Riktigt fin var han (Skrambler alltså)!


I Frösåker på dressyrtävling, aug -09.

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback