Deg

Rubriken handlar tyvärr inte om pengar.

Den handlar om... mig! Oväntat, huh? Men den handlar framförallt om lilla Pancakes, som satt i Annas famn i typ en timme och myste, som en varm och go liten deg. Flapjacks var vild och knäpp, hon ville inte sitta still utan bara rusa in i min urringning, ärm eller armhåla.

Imorse hade vi en fruktad dugga, men jag tror faktiskt det fick bra. Skön känsla, att vara färdig och NÖJD med en uppgift. Det var ett tag sedan! Efter skolan blev det lunch på ekocaféet med mamma, mormor & moster. Mormor och min moster har varit här sen i torsdags och åker hem idag, så jag passade på att umgås lite med dem. De andra var tydligen också sällskapssjuka för efter lunchen var de kaffesugna så då gick vi till Ofvandahls och tog varsin kaffe och minisemla. GOTT!

Ja ni ser vad jag har tjockat mig idag - jag börjar också bli som en deg, men en mindre mysig variant. Vore fint att vara lika rund och söt som Pancakes!

Kommentarer
Postat av: Astrid

tror du får jobba lite på behåringen i sånt fall. men jädrar vad folk skulle gosa med dig!

2010-02-08 @ 19:36:59
Postat av: Tootiki

Det vore fint att vara lika rund och degig som Vilmur också

2010-02-10 @ 08:16:52

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback