A monday remains a monday

Vissa dagar är ganska bra, men ändå aldrig riktigt. Ni vet vad jag menar. Jag menar måndagar.

Även om man har söta vänner, en helt okej skoldag, fina marsvin, god middag så är det inte riktigt bra. Man glömmer vantarna när det är tio minus, man står och svamlar på redovisningen.. ja alltid är det något.

Nu har jag kollar klart på min Grey's Anatomy-box och det är sorgligt, slutet på säsong 3 är inte det bästa även om Grey's alltid är bra. Nu tror jag att jag ska slänga ihop ett riktigt nördigt inlägg till eftersom gnäll inte faller alla i smaken, sen blir det nog en dejt med kudden. Gött!

Kommentarer
Postat av: ast

vad for nordinlagg?

2010-02-16 @ 08:32:20

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback