Planer för lovet

Mitt lov kommer högst troligt bli jävligt skönt. Jag tänker bara umgås med underbara vänner & familj, och så lite annat som jag tänkte lista här:
  • Fira jul
  • Rida Rambler
  • Komma igång med träning igen
  • Sova!
  • Fira nyår med underbara vänner
  • Åka till Stockholm och hälsa på Helen
  • Sakna ihjäl mig efter vissa personer
  • Möblera om i lägenheten (visar hur jag tänkt mig i ett separat inlägg)
  • Och tyvärr... plugga växtfysiologi
Sorry Arne.. du kan döda mig senare!

Kommentarer
Postat av: arne banarne

dödar...!!!

2010-12-16 @ 15:58:04
Postat av: S

Syskonen Roos visar sina sanna sidor, stor i orden men liten på jorden och trippelhakan.

2010-12-16 @ 16:32:52
Postat av: Tootiki

Låter som sunda saker :P Hur ska du fira nyår? ;)

Postat av: Astrid

det gick typ bra, SKRIVKRAMP men det blir nog en 4a (ganska najs för en helgs plugg bara) och herregud jag FÖRSTÅR dig som vill mörda folk redan. vi kan ha terapi med varann när smärtan blir för stark?

2010-12-20 @ 17:55:21

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback