The Netherlands

Hej hopp (eller inte..), nu är vi i Holland och har varit i typ ett dygn. Dagen har spenderats tillbringats hemma hos farmor, med kusin+pojkvän & farbror. På eftermiddagen drog Arne och jag till Divoza, en stor hästaffär här. Jag köpte den här snygga tshirten med "the Netherlands" på ryggen. Funderade på att köpa ett hallonrött Scapa, men priset (64 euro) gjorde att Arne fetprotesterade. Så nu har jag sparat massa pengar! Jag köpte även ett pannband med ett bett på, och ett schabrak + luva som Frida ville ha.


Den snygga pikén

På kvällen kollade vi på film, La vita e bella. Jag brydde mig inte så mycket om att den var sorglig men Arne blev visst värsta deppig för att WW II var så hemskt. Sen muckade jag med henne, för hon ville sova och inte tänka på döda judar, men jag ville Farmvilla. Dessutom hade Arne haft ont i huvudet. Jag hade inte haft det, yiey!




Kommentarer
Postat av: frida

MIN TUR att klaga på språket! det heter inte spendera, det heter tillbringa. Spendera är något man gör med pengar. Däremot på engelska så heter det; spend time... men inte på svenska! Förresten cool piké! Ha de gött!

Postat av: Tootiki

Haha, kul att mucka med syrran. Om jag muckar med brolle får jag bara en snyting ;)

2010-08-04 @ 12:42:24
Din egen bloggadress/URL: http://kaizahl.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback