Ridlektionen

Red King idag med, men det gick tyvärr inte alls lika bra. Bjudningen var inte alls lika bra eftersom vi var i ridhuset, och han satte hela tiden över mig på yttersidan. Stundtals är han dock riktigt fin att rida, men ska testa med små sporrar och en annan sadel nästa gång för att se om det hjälper. Kom på mig själv med att sakna Bollen av alla hästar när King inte gjorde som jag ville.. Vad fan liksom?

Annars har jag tagit det lugnt idag, var på brunch på V-dala med Elin, Ylva, Emelie och My och färgade sen håret på syrran. Skönt eftersom jag håller på att bli dunderförkyld! Mår inte dåligt men hostar och snörvlar och det är tillräckligt irriterande. Nu ska jag hoppa i duschen för att vara pigg imorn, första dagen på cellbiologi-kursen!
En bild på My & mig när vi var på Bryggan sist.. haha

Kommentarer
Postat av: Astrid

haha ååh! underbart fulla :D

2010-08-30 @ 12:23:40
Postat av: Astrid

och ja, du får länka hur mycket du vill :)

2010-08-30 @ 18:32:17
Postat av: Astrid

och nä jag ångrade mig, du får printscreena/kopiera texten och säga vem som skrivit men inte länka. liiite privat får man vara väl? puss! :*

2010-08-30 @ 21:51:09
Postat av: Frida

sv: det är faktiskt inte alls jobbigt! det är bara kul, och dessutom blir det mkt billigare än att stå på "all inclusive" där det dessutom ingår saker man inte vill ha och inte använder. dammig havre osv..

Postat av: Frida

sv: Jaa det är tråkigt att det redan blir mörkt innan 9 :( och i övre kommentaren så ska www.equest.blogg.se stå som länk under.. glömde fylla i :P



dessutom får du skriva i din länk i dina kommentarer så att jag slipper gå in och klicka så mkt :P

2010-08-31 @ 10:12:01
Din egen bloggadress/URL: http://equest.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart står din häst uppstallad :)?

2010-09-01 @ 13:56:35

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback