Colonia Ulpia Traiana

Idag har familjen åkt till en gammal romersk stad som hette CUT (rubriken) som de har återuppbyggt delar av den som amfiteatern, ett tempel, någon port och så. Det var rätt roligt i parken, men inte i muséet. Arne var lite jobbig, och sa att jag inte kunde hålla käften alls någon längre stund, så för att bevisa motsatsen var jag tyst halva dagen. Men efter ett tag blev det tråkigt, så då slutade jag. Jag menar började. Prata igen. Imorgon ska vi shoppa och sen äta på grekisk restaurang, det ska bli trevligt. Men nu ska jag och syrran blicka på true blood, ciao!

Puss/Roos (sammanfattning skriven av
Majo)

Kommentarer
Postat av: PEETRA

Sv; haha ja eller hur, vem fasen kom på det lixom?! ;D


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback