VIKTIGA FRÅGOR

Okej, eftersom jag har fått lön och är rik nu för tiden har jag ett par viktiga frågor. Vad ska jag välja?!


Detta blåa Lamicell/RG-schabrak med Sverigeflagga + luva.
Frida har ett sånt, supersnyggt! (hoppas det var ok att jag lånade bilden)

ELLER


Ett brunt Glengordon-schabrak med luva till.

What to choose? Plis help!

Och sen...

Ett snyggt täcke...

ELLER


...ett skrittäcke?

Båda är snygga, men "helkroppstäcket" är dyrare förstås. Frågan är vilket jag kommer använda mest. Helkroppstäcket blir isåfall ett tävlingstäcke.

Jag är alltså inte så rik att jag har råd med allt, så därför: hjääälp!


Kommentarer
Postat av: Tootiki

Jag tycker såhär:

1: Det blåa scabraket

2: Det du använder mest, kanske skrittäcket då

Postat av: Arne

Jag tycker:

1. GG-schabraket, det andra är ovärt!

2. Skrittäcket, känns onödigt med ett så dyrt tävlingstäcke!

2010-04-25 @ 20:56:45
Postat av: Klara Hovstadius -Tävlingsryttare med världens finaste ponny

SV: Tack :D

2010-04-26 @ 07:32:18
Din egen bloggadress/URL: http://klarahovstadius.blogg.se/
Postat av: Frida James

ojojoj! jag har intesett dina senaste inlägg ju...

:O

2010-04-28 @ 15:47:02
Din egen bloggadress/URL: http://frajdolajnien.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback