SNOWBOARD

Jag ber alla mina tjugo läsare om ursäkt för dålig uppdatering! Haha, lite larvigt jag vet. Men iallafall, igår var jag knappt hemma för jag var ute och rände (och inte på ett skanky sätt, utan mer att jag sprang runt som ett skållat troll mellan olika stall) och idag har jag, mamma och systrarna varit på en liten familjeutflykt till Romme. Jag har alltså åkt snowboard igen, äntligen!!

Ett är säkert, jag kommer inte kunna gå för all träningsvärk imorgon! Oj vad det var jobbigt att åka, det var två år sen sist men inte fan kan det väl ha varit så ansträngande? Och jag som trodde jag var mer vältränad nu än då... Illa! Jag var iallafall precis så duktig som jag mindes, haha. Jag åkte till och med svarta backar!

Nu ska jag hoppa i säng för imorgon ska jag upp tidigt och släppa ut hästar. Passar på att säga grattis till Astrid som har klarat körkortet!

Kommentarer
Postat av: ast

pöss :)

2010-04-08 @ 08:24:58

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback