Öh ök.. filosofi kommer här

Jag är fortfarande hemma. Lika trött. Har inte ätit maten än. Och jag har en osedd film kvar från igår. Gissa vad som lockar mest - att värma potatisgratängen och kolla filmen ELLER duscha, byta om, sminka mig, cykla ner på stan, dansa fötterna av mig och vara sjukt trött imorn ???

Iallafall, jag har filosoferat lite medan jag inte har varit på fest. Eller snarare funderat. På facebookgrupper. Alla "My ... brings all the ... to the yard, and they're like ..." fattar jag iallafall. Men what's up med "Morsan/farsan ringer: "Var är du?" "Hos en kompis" Så är man på en öde ö ;PpPPppP"???

JAG FATTAR INGENTING. Someone plis explain!!

Kommentarer
Postat av: Arne

Bäst är ju:



Syrrans pojkvän ringer: "Va gör du?" "Jag galopperar!" Och så travar man :pPpP;Pp

2010-04-18 @ 08:26:36
Postat av: Tootiki

Okeeeej, nödvändiga grupper... Det var svåra frågor dethär :P

2010-04-18 @ 09:53:47

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback