mmm - mjölk och mazariner!

Mjölk och mazariner är alltså vad jag dricker/äter nu. Det har jag förtjänat efter ett 90 minuter långt träningspass! Först ca 1 timme skivstång och sen ca 1 halvtimme spinning. Skivstång är riktigt kul men fyfaaaan vad jag hatar spinning. Så sjukt jobbigt och tråkigt!!

Nu ska jag ta tag i mitt liv; alltså skriva två labbrapporter och ett skriftligt arbete. Ena labbrapporten skulle in i torsdags, den andra ska in imorgon bitti och arbetet torsdag morgon. Det blir alltså till att börja med den som ska in imorn bitti, för den som är sen är ändå redan sen och kan lika bra bli lite senare. Arbetet är easy peasy så det får bli något jag slänger ihop imorgon natt istället tror jag. På torsdag har jag nämligen ingen labb. Halleluja!

Kommentarer
Postat av: Tootiki

Mums, mazariner :)

I agree, spinning är atråkigt.


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback