Mångsysslare

Jag kan inte säga att jag har svårt för att sitta still, men jag har svårt att inte göra något mer än någon dag. Idag gick vi bara till tolv i skolan, så jag planerade som vanligt in fler saker än det fanns timmar att göra dem på. That's the only way I know to do it!

Efter skolan bytte jag till skinnjackan och cyklade ner på stan för att träffa bästa Anna. Vi åt lunch på Fröjas Sal, vegetariskt buffé (inte mycket till buffe, det fanns en varmrätt och en soppa men däremot en jäkla massa god sallad). Det var gott, jag var hungrig som en varg (som vanligt alltså...) och efteråt var jag sjukt mätt. Men, hur mätta vi än var, kunde vi inte motstå att köpa jordgubbar. Gubbarna var från Spanien, så de var inte särskilt dyra. Däremot sjukt goda!

Efter stan stack vi hem till en Anna en sväng, men det blev inte så länge eftersom jag dels är skitdålig på att planera, och dels för att en klocka hos mig fortfarande stod på vintertid. Jag stack hem för att träffa Julia, vi förberedde för projektledarkursen (se tidigare inlägg) och sen gick vi dit. Någon smart genväg tänkte vi, men det gick väl sådär. Vi var sena såklart, men det gjorde inte så mycket. Nu är jag iallafall hemma igen, skönt! Ska snart hoppa i säng för jag har inte sovit ordentligt in days. Igår satt jag uppe och skrev labbrapport, och i helgen var det som sagt fest och tävling.

Imorgon ska jag träffa min fina Tooticki, och rida Skrambler igen. Har inte träffat honom sen i söndags, känns skumt!


Jag, Anna och min kusin Floor på bryggan förra våren

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback