Jag ♥ sovmorgnar

Hade sovmorgon till klockan 13 idag, lovely! Den spenderades som sovmorgnar bäst spenderas, nämligen:
Frukost & det nya Glee-avsnittet
Tora kom hit! Vi mös med marsvinen och snackade skit
Tora & jag tog en liten promenad till Ica och köpte goda mackor som vi åt till lunch.

Perfekt! Vädret är dessutom helt underbart, så jag satt på kanten till min franska balkong och åt mackorna och drack svartvinbärssaft.

Sen blev det dags att cykla till skolan tyvärr, men när jag var där tyckte jag inte det var så nödvändigt, så jag stack hem igen efter en timme. Inte så givande att lära sig att rita strukturformler som man redan kan när man kan vara hemma och skriva labbrapport istället. Har köpt lite godis också, som motivation.


Alltså jag var sjukt snygg idag. Verkligen.

Skämt åsido, blommig klänning gillas!

Kommentarer
Postat av: Astrid

jag är kär i pärlarmbandet, beware!! fast vore första gången om pärlarmbandet är kär tillbaka. :(



hähä det var inte det jag skulle skriva! men du är schnügg, mysig dag låter det som, vädret är fantastico och du får fasiken ta't lugnt på din balkong för det är högt upp och helt plötsligt... splatt :'(

2010-04-14 @ 16:08:38
Postat av: Sätilaryttaren Emma

Hejsan :D Snygg blogg =D Händer idag då?


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback