Fiskfingrar & gratiskäk

Nu har jag varit vaken i ca 13 timmar, och mer än 10 av dem har spenderats på jobbet. Det var konferens så det var en massa att fixa med fm-fika, lunch, em-fika och middag utöver det vanliga jobbet. Passet var extra långt också, men det gör inte så mycket för det blir extra pengar men tröttheten är ändå ungefär samma.

Tur att isen är nästan helt borta (man såg den smälta under dagen) och vädret var lite grådaskigt så att det inte kom så många kunder. En massa mat blev det över från konferensen iallafall, synd att jag är vegetarian - annars hade jag tagit med mig både pannbiff och lax hem! Nu blev det bara en liten låda med potatisgratäng. Den ska jag äta snart, mums!

Nu är jag hemma, är helt slut och fingrarna luktar fiskröv och jag försöker tagga till festen ikväll. Är sjukt opepp men den här festen är nog grym, så det blir nog att jag drar dit ändå och dansar röva' av mig.


Jag på ferre.

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback