Den melankoliskas klagan

Usch, nu är verkligen hela kvällen förstörd. Säkert flera dagar framöver också. Usch, känner mig så larvig som klagar så mycket och är ledsen över det här när jag vet att många har mycket värre saker on their mind. Men jag kan inte låta bli. Nästan alla mina sommarplaner är borta nu. Inga tävlingar, inga träningar, inga mysiga uteritter, inga härliga barbackaturer, inget träningsläger... Okej jag vet att jag är extremt negativ nu, men alla gånger Rambler har blivit halt eller skadad har det varat länge. Nu hoppas jag att det beror på hovarna, men jag vet egentligen att det är något mer. Något värre.

Nu när jag har sprungit min runda (med Anna, trevligt!) och ätit min wok och gnällt klart (okej, är inte klar på långa vägar) så ska jag sätta igång med labbrapporterna. FAN - VAD - KUL!

Kommentarer
Postat av: Tootiki

Ånej vad synd!! Han som började bli så fin.

Postat av: Arne

:( !

2010-04-28 @ 21:18:08
Postat av: majo

Det är så hemskt! Men du tror väl inte att han har samma problem som vanessa hade?

2010-04-29 @ 17:30:35
Din egen bloggadress/URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback