Dagens ridpass

Idag var Tora med till stallet, hon provade Rambler för första gången. Det gick såklart galant! Rambler var jättefin, och ovanligt framme för skänkeln. Vet inte riktigt vad Tora gjorde..?


Såhär fint red hon.

Sen red jag. Tora ville inte trötta ut Rambler, sa hon. Så då gjorde jag det istället, haha. Eftersom han var så pigg och travade på så bra var det knappast någon idé att träna halter och skritt-trav-övergångar. Jag red istället trav-galopp-övergångar och tempoväxlingar i traven. Rambler var riktigt fin, jag fick till några riktigt häftiga ökningar. Höll på att skumpa av då bara.. Men det är ett I-landsproblem om han tänkte fortsätta vara såhär fin!


Ni ser på steglängden att han travade superfint!


Vet inte riktigt om detta är skritt eller trav, men Rambler är ju bra söt iallafall!


Lite galopp, jag kollar ner som fan - ett av mina största problem...


Och en liten film på en av våra travökningar!

Tack Tora för att du fotade/filmade och red igång min fina häst :)

Kommentarer
Postat av: frida

fiint :D att öka är verkligen hans favorit!!

Postat av: ast

jisses vad fin! snelhest^124

2010-04-15 @ 11:08:31

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback